یادداشتی از علی طلوعی راد
وقوع حادثه ناگوار در کیش که منجربه فرار غیر اخلاقی راننده خودروی هایس شد

راننده خودروی هایس به خاطر تصادف با زوج موتور سوار در جزیره کیش؛ به صورت ناباورانه در حرکتی غیر اخلاقی به جای کمک به این زوج از صحنه حادثه گریخت.

به گزارش رویکرد کیش، تردد موتورهای شارژی در سطح شهر به چالش بحث بر انگیز این روز های کیش تبدیل شده است به گونه ای که در ماه های گذشته شاهد افزایش اتفاقات ناگواری از تصادفات این وسیله نقلیه هستیم؛ جزیره ای که در حوزه ترافیک شهری الگویی برتر برای سایر شهرهای کشور معرفی می شد و از حیث این که تمام ساکنان بدون چراغ راهنمایی رانندگی نقش خود را در زمینه قانون مداری به نحو شایسته ایفا می کنند این ظرفیت ارزشمند یکی از جاذبه های گردشگری در حوزه ترافیک شهری مطرح شده است؛ ولی امروز با بی تدبیری و عدم آینده نگری در زمینه صدور مجوز واردات موتورهای شارژی این مهم باعث ایجاد دغدغه و نگرانی ساکنان کیش شده است.

بی تردید، معضلات و مشکلات ناشی از عدم مدیریت صحیح در خصوص ورود بی رویه موتورهای شارژی و الزام آور نبودن شرایط استفاده از این وسیله نقلیه نمی تواند بهانه ای برای چشم پوشی در حوزه مسوولیت های اجتماعی و رفتار غیر انسانی باشد؛ چرا که کیش به عنوان جزیره ای تربیت پذیر و پیشگام در اعتلای فرهنگ ایران اسلامی همیشه زبانزد عام و خاص بوده است.

گام برداشتن در مسیر نظامند شدن استفاده از موتورهای شارژی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و اخلاق اجتماعی با رویکردی ویژه در حوزه مسوولیت های اجتماعی زمینه ساز تعهد و احساس مسوولیت می شود چرا که منطقه آزاد کیش زیبنده چنین رفتار های غیر انسانی نیست و باید همیشه الگویی شاخص در حوزه های مختلف باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rooykardkish.ir/?p=10568

رویکرد کیش

رویکرد کیش

رسانه مردمی رویکرد کیش با نگاه عدالت محوری در راستای تقویت و ارتقاء سطح سواد رسانه ای و تعامل دو سویه با ساکنان کیش حرکت می کند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: