یادداشتی از علی طلوعی راد
با شما هستم مسوول عزیز؛ واقعا چقدر حاضریم برای شادی جامعه هزینه کنیم

مسوولان در جامعه ضامن شاد زیستن مردم حتی به روزی، به ساعاتی، به شبی و لحظه ای؛ همان مسوولی که مسوول خانواده و خویش می باشد و واقعا ما چقدر حاضریم برای شاد زیستن مردم جامعه هزینه و انرژی لازم را متعهدانه صرف کنیم.

به گزارش رویکرد کیش در یادداشت علی طلوعی راد خبرنگار و فعال رسانه ای بر اندر احوالات شب یلدا و نقش مسوولانه به ویژه تاثیر واقعیت پنهان هر فردی در پایبندی و وفاداری در اصل شاد زیستن و ضرورت فرهنگ سازی به عنوان متولیان این امر مهم بر نهاد و بنیاد خانواده اشاره داشته است که همچون مسولان جامعه باید نقش و وظایف ذاتی خویش را در این زمینه به نحو شایسته ایفا کنیم.

طولانی ترین شبی از فصل زمستان، شب یلدا که از قدیم و ایام بوده و نیازی به تبلیغ، اظلاع رسانی و تبریک ندارد؛ این شب بهانه ای برای دور همی های وصف ناشدنی و سرور شادی و تجربه ای برای شاد زیستن را در هوای سرد زمستانی و اما با گرمای محبت خانواده ها، بستگان، دوستان و آشناسایان نسبت به هم در کنار سفره های کم و جاهایی هم زیاد با اهمیت دادن؛ این شب را شبی خاص در دفتر خاطرات تک تک همه مردم جامعه ضبط و ثبت کرده است و برخی ها نیز روحیاتشان با شب یلدا سازگار نیست و خیلی جدی نمی گیرند.

با بهره جستن از فرصتی خوب به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا و آذین بندی سطح شهر، کوچه ها، معابر و حتی در قاب شیشه ای در کنار خانواده در منزل که همه اینها می شود و نمی شود به همت ما، من و شمایی که هر کدام کاری از دستمان بر می آید در وقتش، موقعیتش، مقام و منصبش و صد البته درست در وقتش که نه دیرتر و نه زودتر جامعه عمل بپوشانیم.

بی تردید می شود این سنت باستانی ایران و ایرانی را یلدایی باشدشاد و شاد زیستن حتی به روزی، ساعاتی به شبی به لحظه ای فقط باید واقعا بود به اجرایی به اقدامی به دستوری و به انجامی، بله با شما هستم مسوول عزیز، همه مسوولان که آخر آن می شود مسوول خانواده و مسوول خویش؛ واقعا چقدر حاضریم برای شادی جامعه هزینه کنیم.

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rooykardkish.ir/?p=10590

رویکرد کیش

رویکرد کیش

رسانه مردمی رویکرد کیش با نگاه عدالت محوری در راستای تقویت و ارتقاء سطح سواد رسانه ای و تعامل دو سویه با ساکنان کیش حرکت می کند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: