قتل همسر دوست صمیمی در ارتباطاتی مرموز/ قاتل: زن دوستم رابطه مشکوکی داشت

مرد زندانی که به اتهام قتل همسر دوستش به قصاص محکوم شده بود وقتی اولیای دم نتوانستند تفاضل دیه را پرداخت و حکم را اجرا کنند از دادگاه خواست تا برایش تعیین تکلیف کنند.

به گزارش رویکرد کیش به نقل از رصد آنلاین، مرداد سال ۱۳۹۹ مرد جوانی با مراجعه به پلیس آگاهی از ناپدید شدن همسرش خبر داد و گفت: همسرم برای انجام کاری از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت، تلفن همراهش هم خاموش است، همه جا سرزدم اما کسی از او خبر ندارد.

پس از ثبت این شکایت، مأموران تحقیقات خود را آغاز کردند و با ردیابی تلفن همراه زن جوان پی بردند وی آخرین بار با مردی به نام سهراب تماس گرفته و محدوده آنتن‌دهی تلفنش نیز حوالی قرچک ورامین بوده است.

با شناسایی سهراب، پلیس قصد داشت او را بازداشت کند که خودش به اداره آگاهی رفت و به قتل زن جوان اعتراف کرد.

وی در تشریح این ماجرا گفت: من به واسطه دوستم با همسرش آشنا شدم و مراوده کاری داشتیم بعد از مدتی من به او حدود ۲میلیون تومان بدهکار شدم، میترا مدام پولش را طلب می‌کرد تا این که روز حادثه او را سوار موتورم کردم و به مزرعه‌ای در حوالی قرچک بردم تا با هم حرف بزنیم.

وی افزود: وقتی به مزرعه رسیدیم میترا دوباره پولش را خواست و من از روی عصبانیت چاقویی را از جیبم بیرون آوردم و به سمتش گرفتم، در حالی که بشدت ترسیده بود گفت اصلاً نمی‌خواهد پولم را بدهی، من را به خانه‌ام برگردان که همان موقع با چاقو دو ضربه به او زدم، بعد گلویش را فشار دادم تا خفه شد و روی زمین افتاد بعد هم به خانه برگشتم و موضوع را برای یکی از دوستانم تعریف کردم و به این نتیجه رسیدم که خودم را معرفی کنم.

با اطلاعاتی که متهم به پلیس داده بود جسد میترا کشف و به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان این سازمان پس از معاینه جسد در گزارشی علت فوت را خفگی ناشی از فشار برناحیه حیاتی گردن و خونریزی شدید اعلام کردند.

با تکمیل تحقیقات برای متهم به اتهام قتل عمد کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۲ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rooykardkish.ir/?p=10556

رویکرد کیش

رویکرد کیش

رسانه مردمی رویکرد کیش با نگاه عدالت محوری در راستای تقویت و ارتقاء سطح سواد رسانه ای و تعامل دو سویه با ساکنان کیش حرکت می کند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: