پیام تبریک مدیرکل بنادر کیش به مناسبت فرا رسیدن روز ملی خلیج فارس

مدیرکل بنادر کیش در پیامی فرا رسیدن دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس را به عموم هموطنان به ویژه کیشوندان و گردشگران، تبریک گفت.

به گزارش رویکرد کیش، در پیام تبریک کاپیتان داریوش حامدخواه مدیرکل بنادر کیش آمده است:

با نام و یاد خدای مهربان

موقعیت جغرافیایی از نظر اقتدار، صلابت، خود کفایی، مراودات تجاری و فعالیت های گردشگری و …، آنچنان جایگاه استثنائی به خلیج فارس داده که همواره نمادی برای تجلی همه تمدن های زنده دنیا شده و فرصتی مغتنم و ارزشمند برای ارج نهادن به حقیقت تاریخی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدانی که برای صیانت از تمامیت ارضی کشورمان در مرزهای خاکی و آبی، غیورانه به میدان آمدند و  جان خویش را فدا کردند.

خلیج فارس این گنجینه ای ارزشمند اقتصادی که نیمی از ذخایر نفت جهان، با موقعیت جغرافیایی منحصر بفرد را به خود اختصاص داده همواره شاهد توطئه های موذیانه دشمنان برای تسلط بر این شاهراه اقتصادی هستیم ولی با اقتدار، صلابت و رشادت های افتخار آمیز مردان و زنان غیور ایران  با ایمان راسخ زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد بر هم زدن نقشه های شوم و دسیسه چینی متجاوزان هستیم که هر نیرنگی در خصوص خلیج فارس محکوم و سزاوار به نابودی است.

خداوند را شاکریم که در سایه عزم ملی، نام خلیج فارس به عنوان مظهر صلح و دوستی، برای همیشه، بر تارک تاریخ ایران خواهد درخشید.

اینجانب با عرض تبریک “روز ملی خلیج فارس” به تمام هموطنان ایران اسلامی در سراسر کشور به ویژه مردم ولایتمدار ساحل نشینان نواحی جنوبی ایران عزیز و ساکنان خونگرم جزیره زیبای کیش،سلامتی و تندرستی را برایشان آرزومندم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rooykardkish.ir/?p=11456

رویکرد کیش

رویکرد کیش

رسانه مردمی رویکرد کیش با نگاه عدالت محوری در راستای تقویت و ارتقاء سطح سواد رسانه ای و تعامل دو سویه با ساکنان کیش حرکت می کند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: