پایان طرح نوروزی کمیته حمل و نقل دریایی کیش با ارائه گزارش عملکرد

کاپیتان داریوش حامدخواه مدیرکل بنادر کیش و رئیس کمیته فرعی حمل و نقل دریایی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سال 1403 گزارشی جامع از عملکرد این مجموعه ارائه کرد.

به گزارشرویکرد کیش، کاپیتان داریوش حامدخواه رئیس کمیته فرعی حمل و نقل دریایی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، ضمن قدردانی از تعامل و همکاری مستمر مدیران و کارشناسان سازمان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان (بندرلنگه، بندرچارک، بندر آفتاب و به ویژه جزیره زیبای کیش) روسای گمرک سازمان و گمرک جمهوری اسلامی ایران، سایر دپارتمان ها، بخش های خصوصی و دریانوردان به تشریح جزئیات تردد مسافران و خودروهای سفرهای نوروزی از بندرگاه کیش پرداخت.

تردد مسافران از بندرگاه کیش همراه با رعایت ایمنی و موازین دریایی و دریانوردی صورت گرفته و تعداد ورود و خروج مسافران و خودروهای سواری و سنگین نوروز ۱۴۰۳ در مقایسه با مدت زمان مشابه رشد چشمگیری داشته است.

بر این اساس آمار ورود و خروج مسافر و خودرو در ایام نوروز بدین شرح است:

از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا ۲۴ فروردین امسال تعداد یکصدهزار و ۲۵ مسافر از اقصی نقاط کشور از مسیر دریایی به جزیره کیش سفر کردند و تعداد ۱۰۵ هزار و ۵۶۵ نفر نیز جزیره را به بنادر چارک و افتاب ترک کردند که از میزان ورود و خروج مسافر در بازه زمانی اعلام شده تعداد ۲۴ هزار و ۴۴۸ خودروی سواری و سنگین از جزیره کیش به بنادر مبدا تردد داشتند.

بنابراین گزارش در مجموع ورود و خروج  تعداد ۲۰۵ هزار و ۶۸۳ مسافر و تعداد ۴۹ هزار و ۱۳ دستگاه خودروی سواری و سنگین به جزیره کیش تردد کردند.

 

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rooykardkish.ir/?p=11470

رویکرد کیش

رویکرد کیش

رسانه مردمی رویکرد کیش با نگاه عدالت محوری در راستای تقویت و ارتقاء سطح سواد رسانه ای و تعامل دو سویه با ساکنان کیش حرکت می کند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: