وود تعداد ۱۷ دستگاه خودروی تویوتا از دبی به بندر تجاری کیش

کاپیتان داریوش حامدخواه همزمان با گرامی داشت دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس از ورود محموله جدید خودروهای تویوتا از نوع هیبریدی به بندر تجاری کیش خبر داد.

به گزارش رویکرد کیش، مدیرکل بنادر کیش با بیان این که سازمان منطقه آزاد کیش رویکردی ویژه به حوزه نو سازی حمل و نقل عمومی جزیره دارد، گفت: با ایفای نقش مهم و ارزشمند این منطقه در بخش صنعت گردشگری و ارائه خدمات ایمن و ایده آل به ساکنان و گردشگرانی که از اقصی نقاط کشور به کیش سفر می کنند گام های موثر و اثر بخشی برداشته شده است

به گفته حامدخواه، در روز های گذشته با نقش آفرینی بندر تجاری کیش شاهد ورود چندین محموله از انواع خودروهای جدید هیبریدی به جزیره کیش بودیم که خوشبختانه با ورود این خودروها مشکلات و معضلات موجود در این زمینه که سال های متمادی عموم مردم جامعه با آن دست و پنجه نرم می کردند مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به این که با ورود چندین شناور حامل خودروهای صفر هیبریدی به بندر تجاری جزیره کیش و با ادامه فرایند ورود خودروهای صفر؛ مشکلات پیش رو در این حوزه مرتفع خواهد شد، اظهار داشت: فردا نیز شاهد ورود شناوری دیگری خواهیم بود که این اتفاق مسرت بخش و ارائه خدمات شایسته در بندرتجاری کیش برای پذیرش محموله های جدید؛ سبب امید آفرینی در جامعه کیش می شود.

همچنین پس از ورود این خودروها و انجام فرایندهای گمرکی و پلاک گذاری؛ ظرفیت موجود به ناوگان حمل و نقل عمومی افزوده خواهد شد که به نوبه خود این مهم نوید بخش روزهای خوبی را برای جزیره کیش به عنوان یکی از مناطق گردشگرپذیر در سطح کشور دارد.

بنابراین گزارش، شرکت اقتصاد تابان فردای کیش وارد کننده خودروهای جدید هیبریدی به جزیره کیش می باشد.

گفتنی است هم اکنون ۶۸۸ دستگاه تاکسی و ۷۹ دستگاه مینی بوس در قالب ۸ آژانس با ۱۴۰۰ راننده در ناوگان حمل و نقل شهری کیش به مسافران خدمات رسانی می‌کنند.

 

خبرنگار: نرگس بذرافشان

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rooykardkish.ir/?p=11448

رویکرد کیش

رویکرد کیش

رسانه مردمی رویکرد کیش با نگاه عدالت محوری در راستای تقویت و ارتقاء سطح سواد رسانه ای و تعامل دو سویه با ساکنان کیش حرکت می کند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: