به گزارش رویکرد کیش به نقل از روابط عمومی شرکت عمران،آب و خدمات ، اداره بازرسی و شکایات مردمی شرکت عمران، آب و خدمات کیش در بازه زمانی یکم تا ۳۰ دی ماه به تعداد ۸۲۴ تماس تلفنی از سوی شهروندان پاسخ داده است. این تماسها در حوزههای مختلف دستهبندی و مورد رسیدگی قرار گرفتهاند.
در بخش معاونت خدمات شهری، ۱۷۷ تماس ثبت شده که از این تعداد، ۱۲۰ مورد به طور کامل انجام شده و ۵۷ مورد دیگر در دست اقدام است.
در حوزه معاونت فنی و عمرانی، ۱۷ تماس ثبت شده که تمامی آنها به طور کامل رسیدگی شده است.
بخش اجراییات نیز با ۲۰ تماس مواجه بوده که همه موارد به طور کامل انجام شده است.
همچنین ۶۱۰ تماس متفرقه شامل درخواستهای مرتبط با پلیس راهور، آتشنشانی، اورژانس، محیط زیست و سایر حوزهها دریافت شده که همه این موارد نیز با دقت و سرعت مورد رسیدگی قرار گرفتهاند.
این آمار نشاندهنده تلاش مستمر و کارآمدی واحدهای مختلف شرکت عمران، آب و خدمات کیش در پاسخگویی به درخواستهای شهروندان و ارتقای سطح خدماترسانی در جزیره کیش است