یادداشتی از علی طلوعی راد
بارقه های امید در حوزه ورزش کیش/گاهی هر آنچه بخواهی می شود

پس از جریان سازی های رسانه ای گسترده و تبلیغات پر هیاهو از حضور تیم های بین المللی در رویداد بزرگ ورزشی جام جهانی و ناکام ماندن این وعده در جزیره کیش؛ خوشبختانه روز گذشته با برگزاری مسابقه تیم ملی ایران با تیم بورکینافاسو این اتفاق بار دیگر روزنه امیدی شد برای معنا بخشیدن به این عبارت "گاهی هر آنچه بخواهی می شود" این مهم می تواند کمک شایان توجهی به رونق بخشی صنعت گردشگری این منطقه شود.

به گزارش رویکرد کیش از نظر نگارنده این یادداشت مدت ها در جزیره زیبای کیش شاهد سکوتی ناشی از عدم برنامه ریزی های مناسب و طولانی مدت برای رونق بخشیدن به صنعت گردشگری و اقتصادی بودیم که در هر گوشه ای از این خیابان ها حس حال خوب نداشتن شهرمان و کیشوندان قابل لمس بود، خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده و فراهم کردن زیرساخت های مطلوب به ویژه زمین چمن هیبریدی که به دست مهندسان و مختصصان داخلی محقق شده این منطقه آماده میزبانی شایسته از رویدادهای مختلف ورزشی است که روز گذشته شاهد حضور تیم ملی محبوب کشورمان و افتخار آفرینی در مقابل تیم بورکینافاسو در کیش بودیم.

حضور این تیم ها علاوه بر برگزاری اردوی تدارکاتی و بازی دوستانه به میزبانی جزیره کیش در بهتر شدن حال و هوای شهر و کیشوندان بسیار تاثیر گذار بود و استقبال گسترده عموم مردم و گردشگران و حضور در زمین چمن المپیک کیش در برگزاری هر جه با شکوه تر این رویداد ورزشی نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

این اتفاق فرخنده که شاید کمی دیر اما منصفانه قضاوت کنیم در زمان مناسب و آغازی خوب دارد که تنها می توان با برنامه ریزی و اقدامات به جا و متفکرانه ای بار دیگر اثبات کنیم جزیره کیش از قابلیت ها و ظرفیت های ارزشمندی در حوزه های ورزشی و گردشگری برخوردار است.

امیدواریم گام هایی که در مسیر تحول و پیشرفت جزیره کیش برداشته شده استوارتر و راسخ تر از گذشته باشد و به طور مستمر شاهد این گونه اتفاقات مسرت بخش در سطح جزیره کیش باشیم.

 

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rooykardkish.ir/?p=10778

رویکرد کیش

رویکرد کیش

رسانه مردمی رویکرد کیش با نگاه عدالت محوری در راستای تقویت و ارتقاء سطح سواد رسانه ای و تعامل دو سویه با ساکنان کیش حرکت می کند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: