به گزارش رویکرد کیش، خبرنگار این رسانه عصر روز یکشنبه ۱۳ خرداد با حضور در میان اقشار مختلف جامعه به ویژه فعالان حوزه صنعت، تولید و خدمات که برای دیدار با مسوولان مربوطه؛ در سالن همایش های بین المللی کیش حاضر شده بودند در خصوص رویکرد جامعه نسبت به تداوم برگزاری میز خدمت و پاسخگویی شایسته به مطالبات مردمی را مهم و مثبت ارزیابی کردند.
بنابراین گزارش در گفتگویی صمیمانه با برخی از کیشوندان در خصوص فراهم شدن زمینه بیان مشکلات و دیدار چهره به چهره مسوولان و مردم با رویکردی ویژه به حوزه مسوولیت های اجتماعی ابراز رضایت کردند و ضمن قدردانی از عملکرد دولت مردان پر تلاش درخواست تغییر روند برگزاری میز خدمت را داشتند.
یکی از کیشوندان با بیان که نحوه برگزاری میز خدمت با رویکردی جدید برای تسهیل و تسریع در پاسخگویی به عموم مردم و جلوگیری از ازدحام مراجعه کنندگان ضروری می باشد بر اهمیت موضوع تاکید کرده و بیان داشتند: در میز خدمت بیان برخی از مشکلات و درخواست ها با مدیرعامل سازمان هیچ ضرورتی نداشته و موضوعات مطرح شده می تواند در سطوح مختلف مدیریتی حل شود و عدم توجه به اهمیت موضوع سبب ایجاد ازدحام مردم در مراسم های میز خدمت می شود.
مردم جزیره کیش ارتباط مستقیم با مسوولان سازمان منطقه آزاد کیش را گامی مهم و مسرت بخش در حوزه خدمت صادقانه و بی منت برای پاسخگویی به مطالبات اجتماعی و رفع مشکلات موجود در سطح جامعه عنوان کردند.
به گفته یکی از کیشوندان تغییرات مدیریتی ضمن این که در پیشرفت و توسعه جزیره تاثیر گذار نمی باشد سبب ایجاد برخی از مشکلاتی عدیده ای می شود که همگان به آن واقف هستیم؛ به گونه ای که حتی بعضی از افراد به عنوان یک کارآفرین در سطح جامعه همچنان گرفتار مشکلاتی هستند که تحت تاثیر تغییر و تحولات مدیریتی می باشد به گونه ای که یک مدیر قبل از رسیدن به شناخت کافی از پیرامون تحت مدیریت خود تغییر می کند و شخص دیگری جایگزین می شود که این مهم آسیب های زیادی را به دنبال داشته است.
برخی از مراجعه کنندگان در این میز خدمت در گفتگویی با خبرنگار رویکرد کیش ضمن ارزیابی مثبت از ۳۶۵ روز خدمت سازمان منطقه آزاد کیش درخواست هر چه بیشتر توجه مسوولان به حوزه مسوولیت های اجتماعی شدند.
گفتنی است میز خدمت سازمان منطقه آزاد کیش به صورت مستمر و در راستای پیگیری و رسیدگی به مسائل و مشکلات روز جامعه و پاسخگویی به مطالبات مردمی برگزار می شود.