به گزارش رویکرد کیش به نقل از اقتصاد بر خط، برای آن دسته از افرادی که غالبا در یک سال سفرهای هوایی زیادی (داخلی و خارجی) دارند، موضوع تاخیر در پرواز، چندان ناشناخته نیست. تاخیر در پروازهای داخلی و خارجی، گاه و بیگاه پیش آمده و ممکن است از چند دقیقه تا چند ساعت متغیر باشد. اما برای چنین شرایطی قوانین تاخیر در پرواز، تعریف شده تا حقوق مسافر و زیانی که به وی از این محل وارد میشود، تامین گردد.اما در کشور ما برخی از شرکتهای هواپیمایی نه تنها به این حق حقوق اهمیتی نمی دهند بلکه مدعی مردم نیز هستند
متاسفانه موضوع تاخیر در پرواز برخی شرکت های هواپیمایی به یک عادت تبدیل شده است امروز پرواز ساعت ۱۰ صبح هواپیمایی وارش به ساعت حدود ۲۰ شب کشیده شد و البته اعتراض مسافران هم ره به جایی نبرد
همچنین پرواز شماره ۷۱۲۵ هواپیمایی کیش ایر از تهران به مقصد کیش نیز با بیش از ۲ ساعت تاخیر انجام شد اما هیچ کس دلیلی برای تاخیر در این پرواز را به مسافران اعلام نمیکند و وقتی از یکی از پرسنل این شرکت دلیل تاخیر را جویا می شویم در جواب می گوید منم مثل شما !! جالبه این شخص طوری رفتار میکند که انگار از مردم طلبکار است،
امیدواریم آقای بذر پاش وزیر راه و شهرسازی که خیلی علاقهمند است به هواپیمایی کشور سرو سامانی بدهد گروهی را مأمور نماید تا با رفع مشکلات موجود مشکل مردم مرتفع شود.
متاسفانه از شرکتهای هواپیمایی کیش ایر و وارش هیچ توضیحی یا عذرخواهی بابت این تاخیر دیده نشد