سرویس خبری آذر 29, 1402

تحول آفرینی در حوزه سلامت با رویکرد درمان محور

تنظیم سند راهبردی در راستای ایجاد زمینه همکاری های مشترک میان سازمان منطقه آزاد کیش و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در قالب تفاهم نامه دوجانبه ای با مفاد مهمی از جمله جایگزینی رویکرد سلامت محور با رویکرد درمان محور با رفع نیازهای مرکز بهداشت در ارائه خدمات اولیه در حوزه سلامت به امضا رسید.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین

تصویر روز:

پیشنهادی