به گزارش رویکرد کیش از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات،علی عدلی با قدردانی از مدیریت بازرسی و روابط عمومی و امور بینالملل سازمان منطقه آزاد کیش به واسطه اجرای منظم و هدفمند این طرح افزود: برگزاری منسجم برنامه یکشنبههای پاسخگویی که با ایده و تاکید مدیرعامل سازمان اجرایی شده، بستر ارزشمندی برای ارتباط مستقیم مدیران با کیشوندان را فراهم می کند.
مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش با اشاره به دغدغههای مطرحشده در مورد وضعیت آسفالت معابر، خاطر نشان کرد: در ماههای پایانی سال گذشته و ابتدای سال جاری، شرایط خاص حاکم بر کشور و محدودیتهایی نظیر تامین مواد اولیه و سوخت، روند اجرای برخی پروژهها را با کندی مواجه کرد.
با این وجود، تمهیدات و برنامه ریزیهای لازم برای جبران این وقفهها پیشبینی شده و ارتقاء سطح کیفیت آسفالت معابر اصلی و فرعی جزیره به عنوان یکی از اولویتهای مهم اجرایی با جدیت در حال پیگیری است.
وی همچنین در رابطه با ساماندهی میادین و اصلاح هندسی معابر افزود: این طرحها بر اساس مطالعات کارشناسی مشاوران تخصصی، بررسیهای فنی در بخش معاملات عمرانی سازمان و با لحاظ کردن دیدگاههای پلیس راهور اجرا میشوند تا ضمن افزایش ایمنی تردد، تسهیل جریان ترافیک در معابر شهری ارتقاء یابد.
عدلی با تاکید بر نقش کلیدی شرکت عمران، آب و خدمات به عنوان متولی امور شهری کیش، سامانههای ۱۳۷ و ۱۴۱ را از حیاتیترین بسترهای ارتباطی با کیشوندان دانست و تصریح کرد: نظرات و گزارشهای مردمی که از طریق این سامانهها دریافت میشود، بهصورت مستمر مورد بررسی قرار میگیرد و مبنای تصمیمگیریهای فنی ما در مدیریت شهری است.
گفتنی است طرح «یکشنبههای پاسخگویی» با هدف ارتقای شفافیت در فرآیندهای مدیریتی و تسریع در رسیدگی به مطالبات کیشوندان، به صورت مستمر در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار دارد تا امکان طرح بیواسطه مسائل کیشوندان و پیگیری مؤثر آنها توسط مدیران ارشد فراهم شود.
