عدم احتیاط در هنگام رانندگی در جزیره کیش حادثه آفرین شد

عدم احتیاط راننده خودروی مینی بوس در جزیره کیش بر اثر انحراف و برخورد شدید با تیر چراغ برق حادثه آفرین شد.

به گزارش رویکرد کیش، عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و بی احتیاطی هنگام تردد در سطح شهر علاوه بر این که باعث آسیب های غیر قبل جبران جانی و مالی می شود ممکن است منجربه حوادث بزرگ تر و آسیب به عابرین پیاده و یا سواری شود.

توجه و رعایت سرعت مجاز در هنگام رانندگی می تواند در جلوگیری از حوادث احتمالی موثر واقع شود چرا که زیبایی های جزیره که به عنوان قطب گردشگری در سطح کشور نقش آفرینی می کند نیازمند به مردمانی قانومند دارد و این مهم همچون روزها و سال های گذشته باید مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

چرا که فرهنگ ترافیک شهری جزیره کیش در زمینه قانونمندی الگویی مطرح در سطح کشور می باشد و در طول سال های گذشته با میزبانی شایسته از گردشگران از اقصی نقاط کشور این مهم زبانزد عام و خاص بوده است.

خوشبختانه در این حادثه با حضور به موقع تیم های ایمنی و اورژانس و همچنین راهنمایی و رانندگی؛ اقدامات نخست به موقع و صحیح در راستای حفظ سلامتی سرنشینان، کیشوندان و هموار سازی ترافیک شهری صورت پذیرفت که بارها عملیات به موقع ارگان های مربوطه در عرصه های مختلف بیانگر تعهد و مسوولیت پذیری تیم های زحمت کشی بود که با گام برداشتن در حوزه ایمنی و سلامت بر وظایف تک تک شهروندانی مسوول در رعایت قوانین حاکم بر جامعه کیش بسیار موثر واقع شده است.

در این روزها تلاش بی وقفه عوامل راهنمایی و رانندگی در ساماندهی موتورهای شارژی با تمرکز بر استفاده از کلاه ایمنی و رعایت قوانین از اقدامات ارزشمندی محسوب می شود که در راستای مسوولیت های اجتماعی باید همه ما با رویکردی تامل بر انگیز همراه و سو در مسیر تقویت و ارتقاط سطح فرهنگ جامعه خویش و کاهش حوادث مشابه نقش آفرینی کنیم.

 

خبرنگار: محمدتقی حمزهء

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rooykardkish.ir/?p=11396

رویکرد کیش

رویکرد کیش

رسانه مردمی رویکرد کیش با نگاه عدالت محوری در راستای تقویت و ارتقاء سطح سواد رسانه ای و تعامل دو سویه با ساکنان کیش حرکت می کند.

۱ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: