به گزارش رویکرد کیش، تبیین سیاست های اطلاع رسانی و تبلیغات هدفمند و منسجم در راستای آگاهی بخشی به جامعه هدف و معرفی ظرفیت های ارزشمند جزیره از اولویت های نخست و مهم روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش می باشد که نقش راهبردی در حوزه مسوولیت های اجتماعی ایفا می کند و عملیاتی شدن این مهم در نشستی با حضور مسوولان روابط عمومی های شرکت های تابعه تشریح و مصوبات مربوطه ابلاغ شد.
بنابراین گزارش به منظور تحقق یافتن سیاست های ابلاغی از سوی مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در حوزه اطلاع رسانی؛ روابط عمومی های شرکت های تابعه سازمان برنامه های خود را برای سال ۱۴۰۴ ارائه خواهند کرد.
این گزارش در ادامه می افزاید: رویکرد ویژه مدیریت روابط عمومی سازمان بیانگر تمرکز بر رعایت استانداردهای اطلاع رسانی و تبلیغات هدفمند می باشد و همین امر مهم می تواند نقش محوری و تاثیر گذاری این فعالیت ها را در جامعه هدف برجسته تر از گذشته به تصویر بکشد.
گفتنی است: در نخستین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی ها؛ مسوولان روابط عمومی شرکت های “کیش ایر، عمران، آب وخدمات کیش، سرمایه گذاری و توسعه کیش، فرودگاه، بیمارستان وتله کیش حضور داشتند.