دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان گفت:
اقامت شبانه در هرمزگان به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر رسید

ششمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان با محوریت بررسی عملکرد کمیته حمل و نقل برگزار شد.

به گزارش رویکرد کیش به نقل از میراث آریا، ششمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر با حضور معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی و سرپرست سازمان بنادر و دریانوردی، محمد آشوری، استاندار هرمزگان و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر استان، محمد محسنی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان، حسین عباس‌نژاد، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان و روسای کمیته‌های حمل و نقل، هواشناسی و جمعی از مسئولین شامگاه سه‌شنبه ۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۴ در محل بندر شهید حقانی با محوریت بررسی عملکرد کمیته حمل و نقل برگزار شد.

محمد محسنی، دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان در این جلسه به تشریح عملکرد ستاد خدمات سفر استان پرداخت و گفت: ستاد خدمات سفر استان به دستور استاندار و رئیس ستاد خدمات سفر با رویکرد اکولوژوپایه و بر مبنا و مولفه‌های سبز محیط زیستی کار خود را آغاز کرد و در ۲۵ نقطه از استان هرمزگان، پویش‌های محیط‌زیست‌محور با شعارهای ساحل پاک و مقاصد بدون زباله برگزار کرد که نقش مهمی در ارتقای فرهنگ زیست‌محیطی مسافران و گردشگران داشته است.

او با اشاره به آمار سفرهای نوروزی تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح ستاد سفر تا ۵ فروردین، تعداد اقامت‌های شبانه در استان هرمزگان به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر رسیده است.

محسنی افزود: یک میلیون و ۶۵۰ هزار نفر مسافر از طریق بنادر استان جابه‌جا شده‌اند و همچنین ۳۳۰ هزار خودرو به‌صورت کاپوتاژ و به وسیله لندینگ کرافتها از بنادر به جزایر منتقل شده‌اند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان اظهار کرد: ورودی مسافران بدون احتساب اقامت شبانه نیز یک میلیون و ۷۲۰ هزار نفر از طریق حمل‌ونقل ریلی، زمینی و هوایی بوده است.

او از عملکرد موفق کمیته‌های چهارده گانه ستاد خدمات سفر، به‌ویژه در حوزه‌های ریلی، زمینی و پایانه‌های حمل‌ونقل هوایی و جاده‌ای خبر داد و تأکید کرد: تاکنون هیچ چالش و نگرانی جدی در این زمینه وجود نداشته است.

محسنی همچنین رضایت عمومی از خدمات سفر را یک اتفاق مهم دانست و گفت: تا امروز حتی یک مورد شکایت در سامانه ملی رسیدگی به شکایات ثبت نشده است، که این امر نشان‌دهنده بهبود کیفیت خدمات سفر و رضایت مسافران است.

او در پایان ضمن اشاره به طرح‌های ایمنی مانند نه به تصادفات، پویش به‌رفت و طرح فاخر هلال احمر، از تداوم نظارت‌ها برای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی خبر داد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rooykardkish.ir/?p=14092

رویکرد کیش

رویکرد کیش

رسانه مردمی رویکرد کیش با نگاهی عدالت محور در راستای تقویت و ارتقاء سطح سواد رسانه ای و تعامل دو سویه با ساکنان کیش حرکت می کند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: