تمرکز بر رعایت استانداردهای هویت‌بصری در حوزه اطلاع رسانی کیش

ارتقاء سطح کیفیت تولید محتواهای‌هدفمند و اطلاع رسانی فراگیر، رعایت استانداردهای هویت‌بصری، تغییر شیوه ارائه بیلبوردها، بنرها و پوسترها با تمرکز بر زیبایی‌شناسی و هماهنگی با معماری شهری؛ جهت به تصویر کشیدن ظرفیت‌های بالقوه جزیره‌کیش و ایجاد هماهنگی منسجم میان دستگاه‌های ذیربط از محورهای اصلی گفتگو در نخستین جلسه کمیته تبلیغات واطلاع‌رسانی سفرهای‌ نوروزی1404 منطقه آزاد کیش بود.

به گزارش رویکرد کیش به نقل از هفته نامه “رویکرد هفته کیش”، این نشست با هدف تبیین سیاست‌های اطلاع رسانی با رویکرد ویژه به امرمهم جلب رضایت ‌مسافران ‌نوروزی ‌و فراهم ‌کردن ‌فرصتی مناسب برای ثبت‌ خاطران به یادماندنی‌گردشگران که به طور حتم زمینه ساز توسعه برندینگ جزیره‌کیش به عنوان قطب گردشگری منطقه می‌شود؛ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بنابراین گزارش، انتقال تصویر مثبت از کیش به گردشگران داخلی و خارجی با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و تبلیغات محیطی گامی مهم در حوزه اطلاع رسانی هدفمند می‌تواند نقش موثر و تاثیر‌گذاری در اذهان عموم مسافران سفرهای نوروز ۱۴۰۴ داشته باشد.

این گزارش ‌در ادامه ‌با اشاره به محورهای‌اصلی گفتگو درخصوص تولیدمحتواهای چندرسانه‌ای در نخستین کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی سازمان، می‌افزاید: تولید پادکست‌های کوتاه با ارائه اطلاعات مورد نیاز مسافران‌نوروزی به ویژه قوانین‌راهنمایی و رانندگی، جاذبه های گردشگری، اطلاعات شناورها در بنادر، اتوبوس‌های دریایی و سایر نقاط دیگر جزیره، در دستور کار قرار می‌گیرد.

همچنین استفاده از ظرفیت‌ها و ابزارهای تحت‌اختیار رسانه‌های‌نوین و راه اندازی کمپین تبلیغات دیجیتال به منظوراستفاده ازشبکه‌های‌اجتماعی، ویدئوها و… ضمن افزایش تمرکز بر اقلام غیرچاپی؛ باعث کاهش هزینه‌ها و بهبود اثربخشی تبلیغات در جامعه هدف خواهد شد.

به طور حتم بهره‌گیری از تجربیات گذشته برای شناسایی مشکلات و رفع آن‌ها به ویژه اختصاص بودجه مناسب اطلاع‌رسانی مدرن و مطابق استاندارد برای موفقیت این طرح‌ها و افزایش کارایی آنها تاثیر گذار خواهد بود.

نگاه ویژه کمیته تبلیغات ‌و اطلاع‌رسانی جزیره‌ کیش به حوزه اطلاع‌رسانی مدرن و استراتژی‌های تبلیغاتی هدفمند، نه‌تنها تجربه‌ای مثبت را برای گردشگران فراهم خواهد کرد بلکه موجب ارتقاء جایگاه جزیره به عنوان یکی از برترین مراکز گردشگری منطقه می‌شود. موفقیت در این فرآیند به هماهنگی میان دستگاه‌ها، مدیریت مناسب منابع مالی و خلاقیت در تولید محتوا بستگی دارد.

گفتنی است در نخستین جلسه ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی ۱۴۰۴، علی حسنلو سرپرست معاونت گردشگری، سیدحسین احمدنژاد سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، خبرگزاری ایرنا در کیش و نمایندگان شرکت های تابعه، ادارت و برخی از نهادهای مستقر در جزیره کیش حضور داشتند. 

انتهای پیام/م.ح

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rooykardkish.ir/?p=13612

رویکرد کیش

رویکرد کیش

رسانه مردمی رویکرد کیش با نگاهی عدالت محور در راستای تقویت و ارتقاء سطح سواد رسانه ای و تعامل دو سویه با ساکنان کیش حرکت می کند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: