به گزارش رویکرد کیش،برخی از رستورانهای معروف جزیره، به دلیل افزایش ناگهانی تعداد مشتریان، با صفهای طولانی مواجه میشوند و نبود سیستم رزرو آنلاین و مدیریت نامناسب ظرفیت ها باعث شده مسافران برای صرف غذا مدت زمان زیادی در انتظار بمانند تا بتوانند به همراه خانواده دور یک میز؛ غذای دلخواه خودشان را صرف کنند و در این میان ضعف سرویس دهی نیز بر مشکلات ناشی از عدم نظارت بر این حوزه افزوده است.
بنابراین گزارش، کمبود نیروی انسانی مجرب و عدم آموزش های کارفی کارکنان برای ارائه خدمات مناسب و ایده آل در بسیاری از رستوران های کیش به چشم می خورد و همین موضوع باعث کاهش کیفیت خدمات و مخابره منفی از ظرفیت های جزیره کیش را در سرزمین اصلی خواهد شد.
این گزارش در ادامه می افزاید: رستوران ها در کنار ظرفیت های تفریحی و سرگرمی یکی از جاذبه های گردشگری محسوب می شود و عدم نظارت بر این حوزه می تواند چهره این منطقه گردشگری را خدشه دار کند.
مشکلات سرویسدهی رستورانهای کیش در ایام نوروز یک چالش جدی برای صنعت گردشگری جزیره محسوب میشود. اگر این مشکلات به درستی مدیریت نشوند، میتوانند تأثیر منفی بر تجربه گردشگران و اعتبار جزیره کیش داشته باشند.
این روزها شاهد شلوغی جزیره کیش با آغاز سفرهای نوروزی از مسیرهای دریایی و هوایی به مقصد جزیره هستیم و همین شلوغی و عدم تامین نیروهای مجرب و کافی باعث شده نارضایتی های برخی از مسافران را به دنبال داشته باشد.
نظارت های دقیق و مستمر، برنامهریزی مناسب و استفاده از سامانه های برخط برای رزرو میز میتواند به بهبود این وضعیت کمک کند.