به گزارش رویکرد کیش، مهرداد تاوتلی در گفتگویی با خبرنگار رسانه مکتوب “رویکرد کیش” در رابطه با بر عهده گرفتن مدیریت”هتل های ۵ ستاره پانوراما و پانوراما پلاس” توسط هلدینگ هزاره سوم در قالب انعقاد قرارداد سه سال که فعالیت آن از مهرماه امسال آغاز شده، گفت: جلب رضایت حداکثری میهمانان یکی از اصلی ترین رکن های هتلداری است و این مهم با جدیت تمام در دستور کار ما قرار گرفته است.
تاوتلی با تاکید بر ضرورت ایجاد سواد اقتصادی و یا اقتصاد پایدار در یک کسب و کار تجاری و گردشگری، بیان داشت: توجه بر الگوهای مختلف بنگاه های اقتصادی می تواند زمینه ساز این دو رکن اصلی در حوزه اقتصادی کیش باشد.
به گفته تاوتلی جلب رضایت مشتریان و یا مهمانان به عنوان اولویت نخست ما در “هلدینگ هزاره سوم” در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور در جذب نیروهای انسانی و رعایت استانداردهای لازم در این حوزه توجه ویژه شده است.
وی، اظهار داشت: با یک نگاه جامعه شناسی به این نتیجه خواهیم رسید که هر صنفی در حوزه “گردش در سرمایه” کیش می تواند نقش تاثیر گذاری در اقتصاد جزیره داشته باشد و کاهش قیمت ها و ایجاد فضای رقابتی به طور حتم بر این مهم صحه خواهد گذاشت.
مدیرعامل هلدینگ هزاره سوم در جزیره کیش، اظهار داشت: نخستین اولویت در حوزه گردش در سرمایه کیش؛ بر جذب نیروی انسانی، تامین اجناس و سایر اقلام مصرفی به ویژه پیمانکارانی که در حوزه های مختلف با مجموعه های ما همکاری دارند تمرکز شده و از ظرفیت های درون جزیره استفاده می کنیم تا آورده مالی از چرخه اقتصادی جزیره خارج نشود.
مهرداد تاوتلی، بیان داشت: امکانات آموزشی برای نیروهای انسانی با رویکرد”ارتقاء سطح ارتباطات، مشتری مداری، بهداشت فردی، محیط، مواد غذایی و ایمنی” فراهم شده و کارکنان می توانند مسوولیت مهم خود را در زمینه میزبانی از میهمانان به نحو شایسته ایفا کنند.
تاوتلی، نتایج گام برداشتن در راستای ارتقاء سطح توانمند سازی نیروهای انسانی را جلب رضایت میهمانان دانست و افزود: اعتقاد هزاره سوم بر این مهم استوار است که نیروهای انسانی آموزش دیده و کار بلد که همان سرمایه های انسانی یک مجموعه محسوب می شوند می تواند ما را در این مسیر خطیر یاری رساند.
وی در ادامه مصاحبه خود با خبرنگار “رویکرد کیش”، خاطر نشان کرد: از ابتدای فعالیت این هلدینگ و افتتاح تمام حساب های بانکی در جزیره کیش؛ فعالیت ها و تامین کنندگان اقلام مورد نیاز این هلدینگ با بهره گیری از ظرفیت های موجود در جزیره کیش محقق شده است.
مدیرعامل هلدینگ هزاره سوم، تامین رفاه حال ۳۰۰ نفر از کارکنان همچون،”ورزش، تغذیه، خوابگاه، سلامتی و …” را از مزیت های این مجموعه دانست و گفت: هزاره سوم و کارکنان به عنوان یک خانواده در کنار هم هستند و با بهره گیری از تجربیات گذشته در تلاش بودیم که نیروی انسانی در این مجموعه هیچ گونه احساس غربت و تنهایی نداشته باشد و تحقق این مهم یعنی گامی دیگر در راستای مسوولیت های اجتماعی می باشد.
مهرداد تاوتلی، در کنار پتانسیل های ارزشمند صنعت گردشگری کیش بر ظرفیت های موجود در هتل پانوراما از جمله سالن آمفی تئاتر با ظرفیت “هزار نفر” که قابلیت برگزاری رویدادهای مختلف هنری، موسیقی و کنسرت را دارد اشاره کرد و بیان داشت: گروه های دانشجویی که برای شرکت در همایش های علمی و اقتصادی به کیش سفر می کنند می توانیم علاوه بر مسافران عادی و گردشگران؛ میزبان شایسته گروه های مختلف، علمی، ورزشی و اقتصادی باشیم.
تاوتلی با بیان این که یکی از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ “شرکت تشریفات هزاره سوم” است، گفت: این شرکت تخصصی می تواند میزبان برگزاری همایش، رویداد و مسابقات ورزشی باشد.
وی با اشاره به این که تعداد ۱۳۰۰ تا ۱۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول فعالیت در مجموعه هلدینگ هزاره سوم هستند، افزود: بیش از ۶ هزار نفر در هتل های کیش در سطوح مختلف مشغول به کار می باشند و جنس هتلداری از آن دست مشاغلی محسوب می شود که شخص با هر سطح سواد یا هر سنی به شرط سلامت جسمی می تواند در حوزه فعالیت کند.