رسیدگی به‌بیش از ۸۰۰ تماس مردمی در اداره بازرسی شرکت عمران، آب و خدمات کیش

اداره بازرسی و شکایات مردمی شرکت عمران، آب و خدمات کیش در دی ماه با پاسخ به 824 تماس تلفنی کیشوندان،به درخواست‌ها ارسالی رسیدگی کرده است.
به گزارش رویکرد کیش  به نقل از روابط عمومی شرکت عمران،آب و خدمات ، اداره بازرسی و شکایات مردمی شرکت عمران، آب و خدمات کیش در بازه زمانی یکم تا ۳۰ دی ماه به تعداد ۸۲۴ تماس تلفنی از سوی شهروندان پاسخ داده است. این تماس‌ها در حوزه‌های مختلف دسته‌بندی و مورد رسیدگی قرار گرفته‌اند.

در بخش معاونت خدمات شهری، ۱۷۷ تماس ثبت شده که از این تعداد، ۱۲۰ مورد به طور کامل انجام شده و ۵۷ مورد دیگر در دست اقدام است.

در حوزه معاونت فنی و عمرانی، ۱۷ تماس ثبت شده که تمامی آنها به طور کامل رسیدگی شده است.

بخش اجراییات نیز با ۲۰ تماس مواجه بوده که همه موارد به طور کامل انجام شده است.

همچنین ۶۱۰ تماس متفرقه شامل درخواست‌های مرتبط با پلیس راهور، آتش‌نشانی، اورژانس، محیط زیست و سایر حوزه‌ها دریافت شده که همه این موارد نیز با دقت و سرعت مورد رسیدگی قرار گرفته‌اند.

این آمار نشان‌دهنده تلاش مستمر و کارآمدی واحدهای مختلف شرکت عمران، آب و خدمات کیش در پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان و ارتقای سطح خدمات‌رسانی در جزیره کیش است

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rooykardkish.ir/?p=13645

رویکرد کیش

رویکرد کیش

رسانه مردمی رویکرد کیش با نگاهی عدالت محور در راستای تقویت و ارتقاء سطح سواد رسانه ای و تعامل دو سویه با ساکنان کیش حرکت می کند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: