راه اندازی خط جدید “پست دریایی” از کیش به چارک

جمال حسن زاده رییس اداره پست کیش، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار رویکرد کیش از راه اندازی خط جدید "پست دریایی" کیش به چارک خبر داد و گفت: با محقق شدن این مهم در کمترین زمان ممکن مرسولات و مبادلات درون استانی و استان های همجوار به نحو مطلوب انجام می شود.

به گزارش رویکرد کیش، حسن زاده با بیان این که تدوین برنامه های راهبردی در حوزه پست کیش با رویکردی ویژه به حوزه ارائه خدمات شایسته به مشتریان درکوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا از مولفه های اصلی ارائه خدمات پستی کیش محسوب می شود، اظهار داشت: با راه اندازی پیک ویژه؛ کیشوندان می توانند در ساعت اداری با تماس شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۲۱۲۳۱ بدون مراجعه حضوری خدمات پستی خود را دریافت کنند.

وی راه اندازی “سامانه های سها پیک و سها پست” را دو اقدام مهم در بستر اینترنت و بر خط برشمرد و بیان داشت: کیشوندان می توانند بدون مراجعه حضوری با نصب اپلیکیشن های یاد شده خدمات پستی خود را درب منزل دریافت کنند.

جمال حسن زاده ” بخش قبول” این مجموعه را  یکی از مهمترین بخش های پست کیش عنوان کرد و افزود: با ایجاد باجه های پستی در نقاط مختلف جزیره کیش که زمینه ساز کاهش ترافیک پستی، کاهش هزینه حمل و نقل، مباحث زیست محیطی و… می شود، گام های هدفمندی برداشته شده است.

حسن زاده در ادامه سخنان خود بخش توزیع را یکی از دغدغه مندی های کیشوندان عنوان کرد، و اظهار داشت: با مشارکت بخش خصوصی اقدامات تاثیر گذاری در حوزه تقویت خط توزیع انجام شده و خوشبختانه در حال حاضر بخش توزیع به صورت روزانه و بدون هیچ مشکلی فعالیت می کند.

وی پست سریع را یکی از برنامه های مهم این مجموعه معرفی کرد و از انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت های “ماهان و کیش ایر” خبر داد و گفت: خط پروازی روزانه از استان های همجوار به مقصد جزیره کیش می تواند پست کیش را در ارسال مرسولات کیشوندان یاری رساند که به طور حتم این امر در جلب رضایتمندی مشتریان تاثیر گذار خواهد بود.

رییس اداره پست کیش در خصوص مبادله پست هوایی، خاطر نشان کرد: با وجود مشکلات زیر ساختی که در این زمینه وجود دارد تلاش می کنیم که فرایند مبادلات مرسولات پستی را به کمترین زمان ممکن برسانیم.

جمال حسن زاده در بخش دیگری از مصاحبه اختصاصی با رویکرد  کیش از تسریع و تسهیل گری در فرایند ارائه خدمات پستی با راه اندازی باجه های مربوطه در برخی از مراکز تجاری، گفت: در راستای تامین رفاه حال کیشوندان و بازاریان؛ واحد پاسخگویی به مشتریان را راه اندازی کردیم که این بخش از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ آماده پاسخگویی به عموم مردم در حوزه خدمات پستی است.

به گفته حسن زاده: با فعالیت باجه های پستی در برخی از نقاط جزیره کیش در تلاش هستیم موانع موجود در حوزه گمرکی که مهمترین دغدغه و از مشکلات صلی مردم می باشد، مرتفع کنیم

وی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته در اداره پست کیش، خاطر نشان کرد: امیدواریم با انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت های کیش ایر و ایران ایر، بتوانیم مرسولات وارداتی و صادره را از طریق این دو شرکت به اقصی نقاط ایران ارسال کنیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rooykardkish.ir/?p=12994

رویکرد کیش

رویکرد کیش

رسانه مردمی رویکرد کیش با نگاهی عدالت محور در راستای تقویت و ارتقاء سطح سواد رسانه ای و تعامل دو سویه با ساکنان کیش حرکت می کند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: