به گزارش رویکرد کیش، حسنلو ضمن تاکید بر این دو رویکرد جدید سازمان منطقه آزاد کیش، اظهار داشت: در صدور مجوزها رویکرد تسهیلگری داریم اما در حوزه نظارت سختگیرانه عمل خواهیم کرد، بهویژه در بخش خدمات گردشگری. ما متعهد به ارتقای استانداردها هستیم.
وی، جزیره کیش را بعد از مشهد مقدس به عنوان یکی از مناطق گردشگرپذیر که از تعداد بالای مراکز گردشگری برخوردار می باشد عنوان کرد و افزود: با توجه به این که تامین منابع انسانی مورد نیاز یکی از شاخص های بسیار مهم در ارائه خدمات شایسته در حوزه گردشگری می باشد اما با منابع انسانی محدود باید حجم بالای نظارت را به نحو مطلوب مدیریت کنیم بنابراین سامانه ۱۲۴ آماده دریافت هرگونه انتقاد و یا پیشنهاد از سوی گردشگران و ساکنین جزیره می باشد و مدت زمان رسیدگی و پاسخگویی ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت انجام می شود.
حسنلو عملکرد حرفه ای رسانه ای در معرفی ظرفیت های موجود کیش برای کشورهای همسایه را مهم و مثبت ارزیابی کرد و گفت: تقویت حوزه رسانه ای در روایت سازی ظرفیت های کیش باعث می شود مردمان کشورهای منطقه اطلاع کافی از امکانات گردشگری این منطقه داشته باشند.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش چنین عنوان کرد که در نشستهای اخیر شاهد توجه ویژه و تعجب مهمانان خارجی از وجود هتلهای پنج ستاره، ریزورتها و خدمات دریایی منحصر بهفرد کیش بودیم چرا که در معرفی ظرفیت های گردشگری کیش عملکرد خوبی نداشتیم و به قول آنها تصور نمیکردند هتل پنج ستاره در جزیره کیش میزبان عموم مسافران و گردشگران باشد و حتی نام این جزیره را هم نشنیده بودند. این نشان میدهد که ظرفیت داریم، اما در معرفی آن ضعیف عمل کردهایم.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در پایان با تأکید بر لزوم استانداردسازی خدمات، آموزش نیروی انسانی، ارتقای تجهیزات و فعالسازی اقتصاد گردشگری، اعلام کرد: سمپوزیومها و نشستهای بینالمللی مانند این رویداد، گامی مهم در تحقق اهداف ما برای معرفی واقعی جزیره کیش، ارتقای کیفیت خدمات و رقابتپذیری در سطح منطقهای و جهانی است.