به گزارش رویکرد کیش، صداقت و پاکدستی نیروهای خدوم پایانه مسافری دریایی کیش به نام های “دادعباس زارعی و حسین رنجبر” نشانه های برجسته ای از فرهنگ سازمانی مثبت و اخلاق حرفهای را به عنوان اصل مهم در ارائه خدمات شایسته به عموم مسافران و گردشگران در دستور کار خود قرار دادند.
امانت داری که فراتر از یک خدمت روز مره بوده و تاثیر آن به طور حتم بر اعتمادبخشی عمومی و اعتبار سازمان بیش از پیش افزوده خواهد شد.
صداقت و پاکدستی پرسنل، سرمایهای ارزشمند برای هر مجموعه خدماتی محسوب میشود و در شرایطی که کوچکترین لغزش میتواند موجب خدشه وارد شدن به اعتماد مشتریان و لطمه به اعتبار سازمان شود.
رفتار زارعی و رنجبر نه تنها به بازگرداندن یک امانت انجامید، بلکه تصویر حرفهای و قابل اعتمادی از مجموعه پایانه دریایی کیش در ذهن عموم مسافران و جامعه شکل داد.
از سوی دیگر، مدیریت صحیح و پیگیری به موقع، کلید حفظ کرامت انسانی و تقویت ارزشهای سازمانی است. روند احراز هویت و اطمینان از تحویل امانت به مالک واقعی، نشان از نظم، شفافیت و رعایت حقوق مسافران توسط مدیریت پایانه مسافری دریایی دارد که این خود موجب تقویت حس امنیت و رضایت مسافران میشود.
بنابراین گزارش، تقدیر از چنین رفتارهای ارزشمند و الگوسازی از امانتداری و مسئولیتپذیری در نهادینهسازی فرهنگ سازمانی سالم و ارتقاء سطح خدمات نقشی کلیدی ایفا میکند.
سرمایهای که حفظ و گسترش آن، منابع انسانی را به اصلیترین رکن اعتماد و پیشرفت سازمان مبدل خواهد کرد.