چهره‌ زیبای کیش را با چند رفتار محدود تار نکنیم

علی ابراهیمی، یکی از فعالان حوزه گردشگری و حمل ‌و نقل عمومی کیش، در واکنش به انتشار گسترده در خصوص دریافت کمیسیون توسط رانندگان تاکسی در جزیره، بازگشت به گفت‌ وگوی حرفه‌ای میان صنوف شد. او تأکید کرد که احترام متقابل میان راننده، بازاری، گردشگر و هتل‌دار، کلید بقای صنعت توریسم جزیره است.

به گزارش رویکرد کیش، ابراهیمی، گفت: «چهره‌ی جزیره را نباید با چند رفتار محدود تارکرد. رانندگان تاکسی از شریف ‌ترین و خدوم‌ترین اقشار جزیره‌ هستند که با تمام سختی‌ها برای معیشت خانواده‌هایشان تلاش می‌کنند.

او افزود: هیچ‌کس نباید صنف دیگری را بکوبد؛ چرا که تمام زندگی اقتصادی جزیره از مسیر گردشگری می‌گذرد. اگر گردشگر با ذهنیت منفی وارد جزیره شود، لطمه‌ی آن به همه‌ ما می‌رسد. راه‌حل ساده است: پرداخت کمیسیون را متوقف کنید تا زمینه‌ دریافت نیز از بین برود.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره بر لزوم تغییر رویکرد عمومی نسبت به «سفیران گردشگری»، گفت: رانندگان تاکسی نخستین چهره‌ای هستند که گردشگر در بدو ورود با آن‌ها روبه‌رو می‌شود. آن‌ها نماینده‌ فرهنگ و منش مردمان کیش هستند و باید در گفت‌ و گو و احترام متقابل جایگاهشان حفظ شود.

ابراهیمی در پایان با دعوت از همه‌ صنوف جزیره گفت: هیچ صنفی را به ‌خاطر خطای چند نفر نباید زیر سؤال برد. همه‌ صنوف محترم هستند، از رانندگان تاکسی گرفته تا هتل‌داران و بازارها. جزیره‌ کیش زمانی به جایگاه واقعی خود می‌رسد که ما به‌جای تخریب، گفت‌ و گو کنیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rooykardkish.ir/?p=15698

رویکرد کیش

رویکرد کیش

رسانه مردمی رویکرد کیش با نگاهی عدالت محور در راستای تقویت و ارتقاء سطح سواد رسانه ای و تعامل دو سویه با ساکنان کیش حرکت می کند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: