دستور هوشمندانه و هدفمند کبیری در حوزه مسوولیت های اجتماعی

محمد کبیری رضایتمندی مردم را یکی از مهمترین شاخص‌های توسعه عنوان کرد و از تمام معاونان و مدیران این سازمان و شرکت‌های تابعه خواست جلسات خود را در غیر ساعات اداری برگزار کنند.

به گزارش رویکردکیش، دستور کبیری نشان دهنده جلب رضایت مردم و اهمیت بالا به نظرات و خواست‌های عمومی می‌باشد.

بنابراین گزارش با رویکرد ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به حوزه مسوولیت های اجتماعی و پاسخگویی سریع  به مردم این اقدام می‌تواند به شفافیت و افزایش کارآمدی سیستم مدیریتی منتج شود.

همچنین در این شرایط مردم می‌توانند بدون نگرانی از تداخل ساعات جلسات مدیران با ساعات کاری؛ خدمات مطلوب و مورد انتظار خود را دریافت کنند و همین موضوع به طور حتم منجربه افزایش رضایتمندی عموم مردم خواهد شد.

بی تردید برگزاری جلسات در خارج از ساعات اداری ضمن این که به افزایش سطح بهره وری در ارائه خدمات شایسته به مراجعه کنندگان کمک می کند باعث تمرکز بیشتر بر روی مسائل ضروری در ساعات اداری می شود.

دستور محمدجعفر کبیری در خصوص برگزاری جلسات در ساعات غیر اداری اقدامی هوشمندانه، هدفمندانه و مؤثر در راستای افزایش رضایتمندی و بهبود تعامل با مردم و جامعه است.

این اقدام ارزشمند بیانگر نگرش مثبت و مردمی بودن مدیریت جدید سازمان است و می‌تواند نتایج مثبتی در بهبود فرآیندهای پاسخگویی و خدمات‌رسانی به عموم مردم داشته باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rooykardkish.ir/?p=13747

رویکرد کیش

رویکرد کیش

رسانه مردمی رویکرد کیش با نگاهی عدالت محور در راستای تقویت و ارتقاء سطح سواد رسانه ای و تعامل دو سویه با ساکنان کیش حرکت می کند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: