تقویت هوشمندانه رسانه ها یعنی سرمایه گذاری راهبردی برای آینده کیش

تقویت هوشمندانه رسانه ها، بیانگر رویکرد حرفه ای و راهبردی آینده برندینگ جزیره کیش است، اقدام مهمی که با ارتقاء سطح توان اطلاع رسانی و حرفه ای گری در حوزه آگاهی بخشی به عموم جامعه و تصویر سازی مثبت از جزیره در اذهان عموم گردشگران داخلی و خارجی می تواند به جذب پایدار سرمایه گذاران و گردشگران منتج شود.

به گزارش رویکرد کیش، محمدجعفر کبیری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در نشستی با فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران  جزیره که روز گذشته برگزار شد بر لزوم اهمیت تقویت رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: رسانه ها یکی از ارکان اصلی معرفی برند کیش هستند و همواره در خط مقدم برندینگ منطقه آزاد کیش نقش آفرینی می کنند از این رو حمایت و تقویت جایگاه رسانه ها در حوزه های مختلف یعنی گام برداشتن در مسیر سرمایه‌گذاری برای آینده کیش است.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، افزایش تاب‌آوری جزیره در جذب گردشگر و سرمایه‌گذار؛ ارتباط مستقیم با نقش رسانه‌ها دارد.

اهتمام ویژه مدیرعامل جوان سازمان منطقه آزاد کیش به حوزه رسانه مبین این امر مهم می باشد که ایشان از دانش رسانه ای بالایی برخوردار هستند و به علم رسانه در پیشرفت و توسعه این منطقه اعتقاد دارند و این نگاه خاص؛ خبر مسرت بخشی به جامعه رسانه ای کیش و تحول آفرینی در حوزه اطلاع رسانی پر محتوا و اثربخش می باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rooykardkish.ir/?p=15655

رویکرد کیش

رویکرد کیش

رسانه مردمی رویکرد کیش با نگاهی عدالت محور در راستای تقویت و ارتقاء سطح سواد رسانه ای و تعامل دو سویه با ساکنان کیش حرکت می کند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: