به گزارش رویکرد کیش، محمدجعفر کبیری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در نشستی با فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران جزیره که روز گذشته برگزار شد بر لزوم اهمیت تقویت رسانهها تاکید کرد و گفت: رسانه ها یکی از ارکان اصلی معرفی برند کیش هستند و همواره در خط مقدم برندینگ منطقه آزاد کیش نقش آفرینی می کنند از این رو حمایت و تقویت جایگاه رسانه ها در حوزه های مختلف یعنی گام برداشتن در مسیر سرمایهگذاری برای آینده کیش است.
به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، افزایش تابآوری جزیره در جذب گردشگر و سرمایهگذار؛ ارتباط مستقیم با نقش رسانهها دارد.
اهتمام ویژه مدیرعامل جوان سازمان منطقه آزاد کیش به حوزه رسانه مبین این امر مهم می باشد که ایشان از دانش رسانه ای بالایی برخوردار هستند و به علم رسانه در پیشرفت و توسعه این منطقه اعتقاد دارند و این نگاه خاص؛ خبر مسرت بخشی به جامعه رسانه ای کیش و تحول آفرینی در حوزه اطلاع رسانی پر محتوا و اثربخش می باشد.
